Wij vinden dat er een verschil bestaat tussen binnenhuisarchitectuur en interieurarchitectuur. Bij binnenhuisarchitectuur gaat het volgens ons om stylen en het plaatsen van meubels terwijl interieurarchitectuur gaat om het creëren van ruimtelijke oplossingen, doorbordurend op architectuur. Is het één dan minder dan het ander? Nee natuurlijk niet! U heeft enkel het geluk dat wij van beide disciplines de expertise in huis hebben! Van een nieuw kantoor of badkamer tot een turn-key oplevering.
the IN connection ontwerpt en realiseert interieurs voor zowel de particuliere- als zakelijke markt. Of u nu een betere indeling van uw kantoorruimte wenst, een schetsontwerp wilt voor uw receptie, een ander lichtplan, een nieuwe badkamer, nieuwe mooie wanden, vloeren, een verbetering van de akoestiek of een turn-key oplevering van uw project. Samen met ons brede team van professionals dragen wij zorg voor het gewenste resultaat. Bij the IN connection gaan wij voor een totaaloplossing, waarbij het uitgangspunt is om een project tot in detail esthetisch tot een succes te brengen.
Wij werken voor de horeca, zakelijke dienstverlening, overheidsinstanties, de zorg en de particuliere sector. Uiteraard staan wij ook u met veel enthousiasme bij! Neem vrijblijvend contact met ons op om uw specifieke wensen te bespreken. U ontvangt van ons altijd een concurrerende offerte, hoe groot of klein het project ook is!
Wanneer wij een mooi interieur gerealiseerd hebben, of u zelf een nieuwe huisvesting gaat betrekken, geloven wij dat een succesvolle verhuizing van essentieel belang is. Immers, u wilt niet dat werkprocessen stil komen te liggen en zo min mogelijk worden gestoord.
the IN connection heeft de expertise in huis om dit proces goed en soepel te laten verlopen en is als externe coördinator gespecialiseerd in zeer complexe verhuisbewegingen binnen organisaties. Doordat wij tevens kennis en ervaring aan de bouwkundige kant meebrengen, worden onze adviezen gestoeld vanuit een bredere view, hetgeen enorm gewaardeerd wordt door onze klanten. Onder meer diverse overheids- en zakelijke dienstverleners besteden met veel vertrouwen de processen binnen hun interne en/of externe verhuizingen aan ons uit.
Alles draait om planning en communicatie. Aan de hand van goede structuren en documentatie kijken wij onder meer naar het soort verhuizing: van pand A naar B, of intern. Het aantal kubieke meters, het aantal mensen, de inhuizing/ verplaatsing van nieuw of bestaand meubilair, vergunningen, archieven maar ook naar de bijbehorende it-problematiek en of de bouw van het pand in orde is. Veel processen zullen plaatsvinden in de avonduren en/of weekenden om uitval te voorkomen.
Trots zijn wij op het feit dat wij sinds 2000 nog geen één verhuizing hebben hoeven uit te stellen, uiteraard staan wij ook u met veel enthousiasme bij. U heeft de mogelijkheid ons in te huren als strategisch verhuiscoördinator, waarbij wij het gehele proces persoonlijk voor u begeleiden. Een inzet op losse disciplines is uiteraard ook bespreekbaar. Neem vrijblijvend contact met ons op om uw specifieke wensen te bespreken. U ontvangt van ons altijd een concurrerende offerte!
Kent u dat? U bent op slag verliefd op die mooie auto. Alles ziet er perfect uit, de kleur, de vorm, het gevoel en toch is daar altijd die angst voor verborgen gebreken. Gelukkig is het prettig dat u bij de zoektocht vooraf altijd een aankoopkeuring kunt laten uitvoeren. Wij geloven dat dit ook verstandig is bij het betrekken van nieuwe/andere huisvesting. the IN connection staat u hier graag in bij en is er om ’emoties te temperen’ en met een blanco, onafhankelijke blik te adviseren.
In de zoektocht naar de juiste huisvesting voor uw organisatie en/of uw woning funderen wij ons onderzoek a.d.h.v. een programma van eisen (PvE) en uw propositie. Aan de hand van de uitkomsten kunnen wij u voorzien in een gericht advies. Aspecten welke wij onder meer behandelen zijn: toetsing van uw huidige huisvesting, gaan we groeien of juist krimpen, de indeelbaarheid van een ruimte (het nieuwe werken: mens in combinatie met m2), de kosten van een gebouw, keuze tussen huren of kopen, indien er gehuurd wordt tegen welke prijs en huurtermijn, de onderhoudsplanning, de bereikbaarheid (tram, metro, trein in de buurt), parkeergelegenheid en de aanwezigheid van eetgelegenheden.
Dankzij ons brede dienstenpakket staan wij in nauw contact met de vastgoedmarkt. Van makelaars, vastgoedontwikkelaars tot Gemeentelijke vastgoedbedrijven. Hierdoor zijn wij in staat om zeer breed en onafhankelijk te adviseren. Neem vrijblijvend contact met ons op om uw specifieke wensen te bespreken. U ontvangt van ons altijd een concurrerende offerte!
Uw mooi gerealiseerde interieur is zojuist door ons opgeleverd, of u heeft uw nieuwe huisvesting zelf betrokken. Hoe dan ook: in beide gevallen geldt, dat wanneer een bedrijf in gebruik wordt genomen, het onderhouden dient te worden om alles op rolletjes te laten verlopen. Verantwoord Facility Management is hierin van essentieel belang. Immers, het is wel zo prettig als het kantoor er over 5 á 10 jaar nog steeds netjes bij staat. Grote organisaties hebben veelal een aparte facilitaire afdeling hiervoor opgezet, kleinere bedrijven kunnen gebaat zijn bij goede passende maatoplossingen. the IN connection staat u hierin graag bij!
Na het opleveren van een project komt er een hoop op u af. Bijvoorbeeld het afsluiten van allerlei contracten: van onderhoud, catering tot schoonmaak maar ook het beheer van het wagenpark, telefonie, kopieermachines en bewegwijzering. Facility Management via the IN connection stelt u in staat om een vinger aan de pols te houden en snel & accuraat te handelen bij procesveranderingen binnen uw bedrijf. Een simpel voorbeeld; stel er worden op korte termijn 36 sales mensen aangesteld, inherent hieraan kunt u de vragen stellen: waar gaan al deze mensen eten, waar gaan de 36 auto’s parkeren? the IN connection ontzorgt door u bij deze vraagstukken bij te staan en geheel, of gedeeltelijk, disciplines uit handen te nemen. Denkt u hierbij aan het vergelijken en beoordelen van contracten en het begeleiden van aanbestedingen. Kostenbesparingen staan bij ons hoog in het vaandel.
Inhuur in overleg. Van een aantal uren per week, vaste dagdelen tot jaaraanstellingen. Neem vrijblijvend contact met ons op om uw specifieke wensen te bespreken. U ontvangt van ons altijd een concurrerende offerte!
In de afgelopen jaren gaan wij met onze opdrachtgevers vaak ook ‘van binnen naar buiten’. In de huidige markt, met de aantrekkende economie, kan het goed zijn dat u groter wilt gaan wonen of meer uit uw huis wilt halen. Als ondernemer heeft u wellicht de wens om beter zichtbaar te worden in uw straat.
Of u nu een ontwerp voor een nieuwbouw woning wenst, een uitbouw voor die mooie nieuwe keuken, een dakopbouw omdat er kinderen op komst zijn of een gevelaanpassing voor een betere herkenbaarheid van uw bedrijf/organisatie: wij staan u graag met gericht advies terzijde en onderzoeken graag samen met u de mogelijkheden maar ook de moeilijkheden.
Met een dagdeel/workshop bepalen wij gezamenlijk de haalbaarheid van uw wensen.
the IN connection biedt ‘one stop shopping’ aan. Dat betekent dat u bij ons terecht kunt voor een totaalproduct: naast interieurontwerp en uitvoering dus ook voor de invulling en keuze van uw inrichting en meubilair. Doordat wij direct inkopen bij de bron (fabrikant) zijn wij tevens in staat om concurrerend te leveren.
Door onze jarenlange expertise binnen zowel de zakelijke- als particuliere markt weten wij wat ‘hip and happening’ is. Dankzij onze onafhankelijke positie leveren wij meubilair variërend van Ikea tot Wilkhahn, Vitra en Moroso. Expertise op het gebied van interieurarchitectuur en meubilair blijkt een goede match. Zo weten wij dat momenteel de vintage interieurs ‘happening’ zijn en kunnen wij u perfect adviseren op het gebied van verlichting, tapijt, vloerafwerkingen en behang. Maar tevens zijn wij vanuit onze opdrachtgevers gewend om speciaal meubilair te leveren, denkt u hierbij aan balies, pantry’s en grote bankopstellingen.
De prijzen van meubilair zijn projectafhankelijk. Neem vrijblijvend contact met ons op om uw specifieke wensen te bespreken. U ontvangt van ons altijd een concurrerende offerte!
Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor een offerte op maat.